Οδηγίες για την είσοδο στην πλατφόρμα ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης e-me για το μάθημα της αγγλικής γλώσσας

Οδηγίες για την είσοδο στην πλατφόρμα ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης e-me για το μάθημα της αγγλικής γλώσσας

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,

Παρακαλώ να εισέλθετε με τους κωδικούς που σας χορηγήθηκαν από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο στην πλατφόρμα ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης e-me, η οποία βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://e-me.edu.gr/, προκειμένου να ενεργοποιηθεί αυτόματα ο λογαριασμός των μαθητών στην εν λόγω πλατφόρμα. Η ενέργεια αυτή είναι απαραίτητη ώστε οι μαθητές να καταστούν ορατοί και να μπορέσουν να λάβουν πρόσκληση συμμετοχής στις ηλεκτρονικές τάξεις των Αγγλικών του 2ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων. Συνεπώς:

  1. Έως την Τρίτη, 31/3/2020, πραγματοποιείται η πρώτη είσοδος των μαθητών στην πλατφόρμα e-me.
  2. Κατόπιν, αποστέλλονται προσκλήσεις συμμετοχής.
  3. Από την Τετάρτη, 01/04/2020, εισέρχονται εκ νέου οι μαθητές, ελέγχουν τις ειδοποιήσεις (καμπανάκι πάνω δεξιά) και κάνουν ΑΠΟΔΟΧΗ ώστε να ενταχθούν αυτόματα στην κυψέλη (τάξη) στην οποία ανήκουν.
  4. Κατόπιν, από την αρχική σελίδα της e-me οι μαθητές επιλέγουν την εφαρμογή «κυψέλες», έπειτα βλέπουν την κυψέλη στην οποία συμμετέχουν και την επιλέγουν για να μεταβούν εντός της κυψέλης.
  5. Στο περιβάλλον της κυψέλης, ο μαθητής πατάει πάνω δεξιά στην επιλογή «τοίχος» και βλέπει την ανάρτηση με το 1ο μάθημα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για το μάθημα της αγγλικής γλώσσας. Ακολουθεί τις οδηγίες και ολοκληρώνει τις αναρτημένες δραστηριότητες. Αν υπάρχουν ερωτήσεις ή απορίες, ο μαθητής έχει τη δυνατότητα αποστολής μηνύματος πατώντας το εικονίδιο του φακέλου πάνω δεξιά.

Έχετε υπόψη ότι το σύστημα είναι ιδιαιτέρως φορτωμένο και ως εκ τούτου ενδέχεται να μην εμφανίζονται οι αναρτήσεις και τα αρχεία σε βέλτιστη μορφή καθ? όλη τη διάρκεια της ημέρας, ειδικά δε η είσοδος στην εφαρμογή «αρχεία» της κυψέλης μπορεί να καθυστερεί.

Με εκτίμηση,

Απόστολος Μπάρδας

Καθηγητής αγγλικής γλώσσας του 2ου Δ.Σ. Τρικάλων

E-me_Οδηγίες χρήσης για μαθητές

Σχετικές δημοσιεύσεις