Ολοκλήρωση προγράμματος Erasmus+ ‘Building Emotional Intelligence and self-Awareness through Mindful Practices’

Πρόγραμμα Erasmus+

Building Emotional Intelligence and self-Awareness through Mindful Practices

Στο πλαίσιο της τελικής κινητικότητας του προγράμματος Erasmus+ ‘Building Emotional Intelligence and self-Awareness through Mindful Practices’, το 2ο Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων δέχθηκε 76 μαθητές και εκπαιδευτικούς από τις συμμετέχουσες στο πρόγραμμα χώρες Ισπανία, Ρουμανία, Τουρκία, Ιταλία και Λετονία τη βδομάδα από την 09/05/2022 έως την 13/05/2022.

Την πρώτη ημέρα πραγματοποιήθηκε τελετή υποδοχής στις εγκαταστάσεις του σχολείου, κατά τη διάρκεια της οποίας έγινε γνωριμία των μελών των αποστολών και, στη συνέχεια, έλαβαν χώρα παρουσιάσεις παραδοσιακών χορών και τραγουδιών από τους εταίρους της κινητικότητας. Κατόπιν, οι αποστολές περιηγήθηκαν στο Μουσείο Τσιτσάνη και τον ευρύτερο χώρο της παλαιάς φυλακής και του τζαμιού της πόλης.

Τη δεύτερη ημέρα οι αποστολές μετέβησαν στα Μετέωρα, στους βράχους των οποίων έχει αναπτυχθεί το δεύτερο σημαντικότερο μοναστικό συγκρότημα στην Ελλάδα. Οι χώρες είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν ορισμένες από τις μονές των Μετεώρων, να έρθουν σε επαφή με τον ορθόδοξο μοναστικό βίο και να θαυμάσουν τα μοναδικά κειμήλια και τοιχογραφίες των μοναστηριών.

Την τρίτη ημέρα οι αποστολές πραγματοποίησαν επίσκεψη στον εντυπωσιακό αρχαιολογικό χώρο των Αιγών, ο οποίος προστατεύεται από την UNESCO ως Mνημείο Παγκόσμιας Πολιτιστικής Kληρονομιάς και ως περιοχή ιδιαίτερου φυσικού κάλλους. Στο πλαίσιο της  επίσκεψης αυτής, οι χώρες περιηγήθηκαν στο περίφημο Μουσείο Βασιλικών Τάφων Αιγών, το οποίο φιλοξενεί τα σημαντικότερα ευρήματα καθώς και αριστουργηματικές τοιχογραφίες που ανακαλύφθηκαν μέσα στους βασιλικούς τάφους του Μακεδονικού Βασιλείου. Στη συνέχεια, κατευθύνθηκαν στο πάρκο του Αγίου Νικολάου της Νάουσας για φαγητό, ενώ  πραγματοποιήθηκε και στάση στο γραφικό χωριό Άγιος Παντελεήμονας.

Την τέταρτη ημέρα διεξήχθησαν εργαστήρια στο χώρο του σχολείου, στα οποία συμμετείχαν από κοινού μαθητές και των έξη χωρών. Τα εν λόγω εργαστήρια επικεντρώθηκαν στην καλλιέργεια δεξιοτήτων ενσυνειδητότητας, στην ανάπτυξη στρατηγικών έκφρασης και κατανόησης συναισθημάτων, στην προαγωγή πρακτικών αυτοαντίληψης, συναισθηματικής νοημοσύνης και αυτορύθμισης. Το απόγευμα οι εταίροι μετέβησαν στο Πάρκο του Ματσόπουλου, όπου ενημερώθηκαν για την ιστορική σημασία του Μύλου Ματσόπουλου, του πρώτου βιομηχανικού αλευρόμυλου που χτίστηκε στην Ελλάδα και του μεγαλύτερου των Βαλκανίων, και περιηγήθηκαν στο κτιριακό συγκρότημα και την ευρύτερη περιοχή στην οποία αυτό βρίσκεται.

Την τελευταία ημέρα οι αποστολές κατευθύνθηκαν στο Πάρκο του Άη Γιώργη, στο οποίο οργανώθηκαν υπαίθριες δραστηριότητες οι οποίες εστίασαν στην καλλιέργεια της συναισθηματικής νοημοσύνης και της ενσυναίσθησης.

Σε όλο το εύρος των δράσεων και δραστηριοτήτων που εκτυλίχθηκαν κατά την εφαρμογή της κινητικότητας, συμμετείχαν τμήματα μαθητών του 2ο Δημοτικού ως σχολείου εταίρου του συγκεκριμένου προγράμματος Erasmus+.

[Best_Wordpress_Gallery id=”39″ gal_title=”Erasmus 05/2022b”]

[Best_Wordpress_Gallery id=”40″ gal_title=”Erasmus 05/2022″]

 

Σχετικές δημοσιεύσεις