Γνωριμία με μνημεία και αξιοθέατα της πόλης μας

Στα πλαίσια της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας οι εκπαιδευτικοί Βαβρίτσα Ειρήνη, Γκόγκου Ελένη και Παπαγιαννοπούλου Γιαννούλα υλοποίησαν το εξής σχέδιο δράσης: «Η  περιήγηση  ως  μέσο  μάθησης – Γνωριμία  με  μνημεία  και  αξιοθέατα  της  πόλης  μας».

Αρχικά οι εκπαιδευτικοί συζήτησαν  και  οργάνωσαν το  πλαίσιο.  Χώρισαν  τους  μαθητές  σε  ομάδες  και, στη συνέχεια, ανέλαβαν τις αρμοδιότητές τους. Τέλος, επιλέχθηκαν τα μνημεία που θα εντάσσονταν στη δράση (Μουσείο Τσιτσάνη,  Δίδυμο Οθωμανικό Λουτρό, Τζαμί, Βαρούσι, Φρούριο, Ρολόι, αρχαιολογικός χώρος αρχαίας Τρίκκης, άγαλμα Ασκληπιού, Κεντρική γέφυρα Τρικάλων, Λαογραφικό Μουσείο, Ιστορικό Αθλητικό Μουσείο).

Οι τάξεις Β1 , Β2  και  Ε2  με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών συγκέντρωσαν υλικό και πραγματοποίησαν επισκέψεις στα μνημεία της πόλης μας. Έβγαλαν φωτογραφίες, ζωγράφισαν τα μνημεία και βρήκαν χρήσιμες πληροφορίες. Έμαθαν ότι πρέπει να σέβονται τα μνημεία γιατί αποτελούν την πολιτιστική μας κληρονομιά. Σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος, το ενδιαφέρον των μαθητών ήταν αμείωτο καθώς γνώριζαν την ιστορία της πόλης τους. Στο τέλος της δράσης, με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών, δημιουργήθηκε αφίσα κι έγινε διάχυση των αποτελεσμάτων στη σχολική κοινότητα. Η συνεργασία των εκπαιδευτικών αλλά και των μαθητών ήταν άριστη και οι στόχοι που είχαν τεθεί επιτεύχθηκαν.

Σχετικές δημοσιεύσεις