Πρόγραμμα Erasmus+ Building Emotional intelligence and self-Awareness through Mindful practices

Πρόγραμμα Erasmus+

Building Emotional intelligence and self-Awareness through Mindful practices

1η  επίσκεψη στο Γκαζιαντέπ της Τουρκίας

To 2ο Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ με θέμα

Building Emotional intelligence and self-Awareness through Mindful practices”

πραγματοποίησε την 1η επίσκεψη στην πόλη Γκαζιαντέπ της Τουρκίας από 25/10/2021 έως 30/10/2021. Εκεί μας υποδέχτηκαν και μας φιλοξένησαν εκπαιδευτικοί και μαθητές του ιδιωτικού σχολείου BahçeşehirKoleji. Στην κινητικότητα πήραν μέρος μαθητές και εκπαιδευτικοί από την Ισπανία, την Λετονία, την Ρουμανία, την Ελλάδα ενώ η Ιταλία συμμετείχε με εικονική κινητικότητα.

Οι Εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν στην αποστολή ήταν οι: Λεοντσίνη Διαμάντα (ΠΕ 11 Φυσικής Αγωγής), Σκανδάλη Χρύσα(ΠΕ 70 Δασκάλα), Καραμήτρος Απόστολος (ΠΕ 70 Δάσκαλος), Παπαγιαννοπούλου Γιάννα (ΠΕ70 Δασκάλα) και Παπαδοπούλου Ιουλιέττα (ΠΕ70 Δασκάλα). Εκτός από τους εκπαιδευτικούς στην αποστολή συμμετείχαν και πέντε μαθητές, οι Μήτσιος Μιχαήλ, Μήτσιος Βασίλης, Κούρεντα Χαρίκλεια, Μάνθος Φίλιππος, Μάνθος Γεώργιος,

Το πρόγραμμα επικεντρώθηκε στην καλλιέργεια και την ενδυνάμωση δεξιοτήτων ενσυνειδητότητας και πιο συγκεκριμένα στην εστίαση της προσοχής, στην  παρατήρηση χωρίς κριτική, στην υπομονή, στην αποδοχή, και στην αβίαστη προσπάθεια. Εκπαιδευτικοί από όλες τις χώρες παρουσίασαν πρακτικές και μεθόδους ανάπτυξης της ικανότητας κατανόησης του εσωτερικού μας κόσμου αλλά και του τι συμβαίνει γύρω μας. Μαθητές και εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τη δομή και το περιεχόμενο του προγράμματος σπουδών του σχολείου.

Συγκεκριμένα την 1η μέρα πραγματοποιήθηκε η τελετή υποδοχής στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου κατά τη διάρκεια της οποίας έγινε η γνωριμία των μελών των αποστολών και στη συνέχεια οι συμμετέχοντες από όλες τις χώρες τραγούδησαν τον εθνικό τους ύμνο και αντάλλαξαν δώρα, ενώ ακολούθησε η ξενάγηση στους χώρους του σχολείου.

Τη 2η ημέρα πραγματοποιήθηκαν εργαστήρια  ενσυνειδητότητας στο χώρο του σχολείου ώστε οι συμμετέχοντες να κατανοήσουν και να βιώσουν πρακτικές και μεθόδους εξάσκησης της συγκέντρωσης προσοχής, της παρατηρητικότητας, της θετικής σκέψης, της κατανόησης και έκφρασης συναισθημάτων, της επίλυσης προβλημάτων, της φαντασίας και της δημιουργικότητας. Μετά το τέλος των εκπαιδευτικών δράσεων ξεναγηθήκαμε στο μουσείο ψηφιδωτών, στο μουσείο παιχνιδιών και στο κάστρο της πόλης.

Την 3η ημέρα μεταβήκαμε στο ΡουμΚαλέ, έναν τόπο στη συμβολή των ποταμών Τίγρη και Ευφράτη. Πήραμε το καραβάκι και περιηγηθήκαμε γύρω από το ιστορικό κάστρο και τα βυθισμένα χωριά και καταλήξαμε στο Χαλφέτι, το χωριό με τα μαύρα τριαντάφυλλα το οποίο  βρίσκεται στην νοτιοανατολική πλευρά της Τουρκίας, μισοβυθισμένο στην όχθη του ποταμού Ευφράτη. Από εκεί συνεχίσαμε ως τη Σανλιούρφα και την Ιερή Λίμνη στο Πάρκο της Urfa η οποία σύμφωνα με το μύθο δημιουργήθηκε ως εκ θαύματος για να σώσει τον Αβραάμ από τη φωτιά.

Την 4η ημέρα συνεχίστηκαν οι δραστηριότητες και τα εργαστήρια ενσυνειδητότητας στο χώρο του σχολείου ενώ το απόγευμα επισκεφτήκαμε παραδοσιακά καταστήματα της πόλης.

Την 5ηημέρα της κινητικότητας απολαύσαμε ένα παραδοσιακό πρωινό στο ErikceCousineArt όπου έγινε η τελετή λήξης της κινητικότητας και η απονομή αναμνηστικών διπλωμάτων συμμετοχής.

 

Μπορείτε να δείτε φωτογραφίες από την κινητικότητα εδώ

 

Σχετικές δημοσιεύσεις